Veelgestelde vragen

Bestellen

Wat is de status van mijn bestelling

In het overzicht kan je de bestelling volgen en via de mail ontvang je de track and tracé code.

Kan ik bestellen zonder te registeren?

Je kunt je bestelling plaatsen zonder je zelf te registreren. Dan vragen we alleen bij het bestelproces wat gegevens om te kunnen verzenden.

Voordelen om je in te schrijven:

  • Profiteren van aanbiedingen
  • Als eerste op de hoogte zijn van nieuw speelgoed
  • Leuk E-book vol met tips ontvangen tijdens deze corona periode
Hoe plaats ik een bestelling?

Je kan de producten die je leuk vind alvast in je winkelmand leggen. Via het winkelmandje ga je door naar de afrekenpagina. Hier vul je alle gegevens in en kies je een betaal methode. Na betaling wordt he bestelling bevestigd via een bevestigingsmail. Heb je geen mail ontvangen? Check dan even de spambox!

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Zolang je nog geen verzendingsmail heb ontvangen is het mogelijk je bestelling aan te passen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Betalen

Wat zijn de betaal mogelijkheden?

Je kunt bij Kiddeaus met de volgende betaalopties je bestelling betalen:

  • Bancontant
  • Billink (betalen achteraf)
  • Ideal
  • Paypal
  • Yourgift Card
  • VVV Giftcard
Hoe activeer ik mijn kortingsbon of cadeaukaart?

Je kan de code invoeren via de winkeltas aan de rechterkant bij couponcode.

BTW

Alle prijzen zijn inclusief 21% btw en ex. verzendkosten.

Nieuwsbrief

Waarom zou ik mij aanmelden voor een nieuwsbrief

We houden je elke week op de hoogte over nieuwe producten, tips, blogs. Daarnaast geven wij regelmatig onze nieuwsbrief lezers de kans als eerste iets aan te schaffen en natuurlijk zijn jullie als eerste op de hoogte van alle acties.

Hoe vaak verzenden wij een nieuwsbrief?

Wij verzenden wekelijks een nieuwsbrief met leuke nieuwtjes, tips, blog en klantvragen. 

Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?

Tijdens het bestelproces kan je toestemming geven om je aan te melden op de nieuwsbrief, daarnaast kan je boven aan onze webshop je inschrijven voor ons E-Book – Tips voor ouders tijdens de Corona – periode.

Hoe schrijf ik mij uit voor de nieuwsbrief?

Onderaan de nieuwsbrief die wij verzenden staat de vraag : ”Als u geen nieuwsbrief meer wilt ontvangen, kunt u zich hier afmelden”. 

Verzenden

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd

Wij versturen via PostNL of DHL. Levering vindt na afgifte aan PostNL of DHL vaak plaats binnen 1 á 5 werkdagen (ma t/m za).
Je ontvangt via e-mail updates over je bestellingen en een track en tracé code bij pakket en/ of brievenbuspost zodat je de bestelling van begin tot einde kunt volgen

Verzendkosten

Wij rekenen binnen Nederland verzendkosten.

  • Pakket post €5,95
  • Brievenbus post €3.95

Vanaf €50,- is het gratis verzending.

Naar België toe rekenen wij: €9,95 en vanaf €70,- gratis verzending.

Dit is waarom wij verzendkosten aan je doorberekenen

Verzenden is nooit gratis, al doen veel webshops je dat wel geloven. In de praktijk nemen deze bedrijven vaak de verzendkosten voor eigen rekening. Of ze maken hun producten duurder, waardoor je als klant indirect toch zelf de verzendkosten betaalt. Dat doen wij dus niet.

Kiddeaus kiest er bewust voor een deel van de verzendkosten aan je door te berekenen. Zo proberen we jou als consument bewust te laten nadenken over je aankoop. Want? Verzenden betekent een belasting van het milieu en dat willen we tot een minimum beperken. En ja, in onze verpakkingsmethode houden we ook rekening met het duurzame concept van Kiddeaus. Dat betekent geen plastic als vulmateriaal in jouw pakketje bijvoorbeeld.

Twijfel je over je bestelling en wil je onnodige retourkosten voorkomen? Neem gerust contact op. We helpen je graag met je keuze.

Wat is de levertijd

Is je bestelling voor 20:00 betaald met Ideal, of een ander betaalmogelijkheid en is het op voorraad dan wordt het de volgende werkdag al verstuurd (ma t/m vr). Voor sommigen artikelen duurt de levering 2 á 5 werkdagen.

  •  Voor overboeking geldt dat de producten pas worden verstuurd wanneer de betaling is ontvangen, dit duurt doorgaans enkele werkdagen. Wil je de producten z.s.m binnen hebben, kies dan voor betaling via Ideal/Paypal.
Kan ik de bestelling afhalen

Door jouw bestelling af te halen bespaar je eenvoudig op de verzendkosten. Dit is alleen mogelijk als je in Koudum woont of de omliggende dorpen. Kies tijdens het bestelproces bij betaalwijze voor Afhalen.

Via de mail houden we je op de hoogte wanneer het klaar ligt.

Adres gegevens:

Kiddeaus

Galamalaan 16

8723 CT Koudum

Mijn bestelling is niet bezorgd, wat moet ik doen?

PostNl en DHL leveren normaal gesproken tussen de 24-48 uur na verzending. Natuurlijk kan er altijd vertraging ontstaan bij de verzend partij, vooral tijdens feestdagen. Dit wordt goed aangegeven bij de tracking. Mocht je na 1 week nog niks hebben ontvangen neem dan contact met ons op. We zullen dan samen opzoek gaan naar een passende oplossing!

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Tijdens het afrekenen is het mogelijk een alternatief verzendadres op te geven. Ook is het mogelijk om een kaartje toe te voegen voor de jarige. De tekst kan je tijdens het bestelproces toevoegen.

Contactgegevens

Hoe kan ik Kiddeaus bereiken

Je kan contact opnemen met Kiddeaus via onderstaande:

Klacht indienen

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kiddeaus.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.